AKTUALNIE NIE PROWADZIMY NABORU NA STANOWISKA W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ
ZASADY PRZEPROWADZANIA NABORU DO KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ REGULUJE
Ustawa z dnia 21 listopada 2008roku o służbie cywilnej (Dziennik Ustaw Numer 227 pozycja 1505)
Zgodnie z art. 4. wyżej wymienionej Ustawy w służbie cywilnej może być zatrudniona osoba, która:
- jest obywatelem polskim,
- korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada kwalifikacje wymagane w służbie cywilnej,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Zgodnie z art. 28 ustęp 1 wyżej wymienionej ustawy pracodawca ma obowiązek upowszechniać informację o wolnych stanowiskach pracy w służbie cywilnej przez zapewnienie umieszczenia ogłoszenia o naborze w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Kwalifikacje jakie musi posiadać kandydat ubiegający się o przyjęcie do pracy są określone w ogłoszeniu o wolnym stanowisku pracy w służbie cywilnej składanym do w/w Biuletynu.
Komendant Miejski Policji organizuje nabór kandydatów do korpusu służby cywilnej w Komendy Miejskiej Policji w Zamościu. Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy upowszechniane są w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Zamościu.
Ogłoszenia o naborze do służby cywilnej, zamieszczane są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady : link: https://nabory.kprm.gov.pl/
Dokumenty należy składać:
Komenda Miejska Policji
w Zamościu
22-400 Zamość
ulica Wyszyńskiego 2